Social Media Advertising

Maar liefst 90 procent van alle bestaande doelgroepen is via social media te bereiken en het is ook nog eens een van de meest voordelige manieren om je doelgroep te bereiken! Benieuwd? Bekijk het hier

contact ons

Social Media Advertising

Broekzak marketing

We staan ermee op en gaan ermee naar bed. Onze mobieltjes, oftewel mini billboards. Ze zijn niet meer weg te denken en dus is social media advertising de perfecte manier om je
doelgroep te bereiken.
Vergroot je naamsbekendheid en creëer de behoefte voor jouw dienst of product. Wil jij mensen bereiken die vaak soep in blik kopen? Ook die doelgroep kunnen we targeten. Je
kunt het zo gek niet bedenken of we kunnen ze bereiken.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?

Aan de slag

Kracht van Herhaling

Hebben we je doelgroep de eerste keer niet weten te overtuigen? Dan kunnen we ze
retargeten. Retargeting is een effectieve manier om meerdere malen onder de aandacht te
komen bij dezelfde personen. Uiteindelijk is het de kracht van herhaling die ervoor zorgt dat
je mensen bij blijft en dat mensen overgaan tot actie.

Aan de slag
Meer zichtbaarheid en behoefte creëren? 
contact ons!
gratis quickscan

Het juiste kanaal

Voordat we aan het werk gaan willen we eerst weten hoe je doelgroep eruit ziet en wat je doelen zijn. Door een pixel in je website te verwerken weten we precies welke bezoekers
vanuit de social media advertenties terecht is gekomen op jouw website en welke acties ze hebben ondernomen.
Een social media campagne opzetten is niet lastig, maar het
winstgevend maken wel en daar helpen wij je graag bij.

Aan de slag

Zakelijk adverteren

Vind je het lastig om je zakelijke doelgroep te bereiken? Geen zorgen, met een doeltreffende
LinkedIn campagne weten we jouw zakelijke doelgroep te bereiken en te overtuigen.
Via LinkedIn kunnen we ons heel specifiek richten op bepaalde branches en mensen met
bepaalde functies.

Aan de slag

Let's meet!

Neem contact op

Wij hebben jouw aanvraag ontvangen! Bedankt :)
Er is iets fout gegaan :(. Probeer het opnieuw.